Smluvní podmínky

Podmínky učasti na semináři

Smluvní podmínky

Vaše rezervace je platná a místo máte garantované až po zaplacení rezervační zálohy nebo uhrazení
plného kurzovného.
V případě, že zvolíte variantu zálohy, doplatek kurzovného probíhá buď na místě
v hotovosti před začátkem akce nebo na účet tak, aby celá platba došla nejpozději 3 dny před
začátkem konání akce
. Po odeslání přihlášky na stránkách www.salonklaudia.cz dostanete (během
několika dnů) potvrzující email s pokyny pro úhradu zálohy.

Semináře se účastníte plně na svou zodpovědnost. Organizátoři nenesou zodpovědnost za fyzické či
psychické újmy a materiální škody (např. ztráty hmotných věcí či cenností), ke kterým může
v průběhu dojít.

Seminář probíhá formou kurzu, jednotlivé lekce na sebe navazují. Za nevychozené lekce
neposkytujeme náhradu. Pouze z vážných zdravotních nebo rodinných důvodů je možné lekce
převést do dalšího ročníku.

V případě nutnosti dlouhodobě uzavřít prostory z důvodu veřejného zájmu (karanténa, apod) se
lekce ode dne uzavření prostor začnou uskutečňovat on-line formou. Jiné formy náhrady nebudou
poskytovány.

Děkujeme Vám za pochopení.


STORNO PODMÍNKY:

  • Při zrušení účasti déle než 14 dní před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 500 kč a zbývající částka bude vrácena zpět na Váš účet.
  • Při zrušení účasti méně než 14 dní předem účtujeme poplatek ve výši rezervační zálohy
  • V případě že za sebe najdete náhradníka, zaplacené platby přechází s Vaším souhlasem na něj.


Veškeré zaslané osobní údaje slouží pro potřeby kontaktu s účastnicemi seminářů. V žádném případě
je neposkytujeme třetím stranám.