Smluvní podmínky

Podmínky učasti na semináři

Smluvní podmínky

Vaše rezervace je platná a místo máte garantované až po zaplacení rezervační zálohy nebo uhrazení
plného kurzovného.
V případě, že zvolíte variantu zálohy, doplatek kurzovného probíhá buď na místě
v hotovosti před začátkem akce nebo na účet tak, aby celá platba došla nejpozději 3 dny před
začátkem konání akce
. Samostatná hodina je splatná 7 dní před zahájením kurzu . Po odeslání přihlášky na stránkách www.salonklaudia.cz dostanete (během několika dnů) potvrzující email s pokyny pro úhradu platby.

Semináře se účastníte plně na svou zodpovědnost. Organizátoři nenesou zodpovědnost za fyzické či
psychické újmy a materiální škody (např. ztráty hmotných věcí či cenností), ke kterým může
v průběhu dojít.

Docházkový seminář probíhá formou workshopu. Do semináře můžete kdykoli vstoupit a doplatit si zbývající lekce. Počet míst je omezen, proto je potřeba lekce zaplatit dopředu abyste měly své místo jisté. Sleva 10 +1 je možná pouze při přihlášení před zahájením bloku  a zaplacení rezervační zálohy 1000 kč. Lektorka aktuálně uzpůsobuje výuku dle potřeb absolventek semináře. Za nevychozené lekce neposkytujeme náhradu. Pouze z vážných zdravotních důvodů / doložených lékařskou zprávou/ je možné lekce převést do dalšího ročníku.

V případě nutnosti dlouhodobě uzavřít prostory z důvodu veřejného zájmu (karanténa, apod) se
lekce ode dne uzavření prostor začnou uskutečňovat on-line formou. Jiné formy náhrady nebudou
poskytovány.

Děkujeme Vám za pochopení.


STORNO PODMÍNKY PRO DOCHÁZKOVÉ KURZY:

  • Při zrušení účasti déle než 14 dní před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 500 kč a zbývající částka bude vrácena zpět na Váš účet.
  • Při zrušení účasti méně než 14 dní předem účtujeme poplatek ve výši rezervační zálohy
  • V případě že za sebe najdete náhradníka, zaplacené platby přechází s Vaším souhlasem na něj.

STORNO PODMÍNKY PRO VÍKENDOVÉ KURZY:

  • Při zrušení účasti déle než 14 dní před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 1000 kč.
  • Při zrušení účasti méně než 14 dní předem účtujeme poplatek ve výši rezervační zálohy
  • V případě že za sebe najdete náhradníka, zaplacené platby přechází s Vaším souhlasem na něj.

Veškeré zaslané osobní údaje slouží pro potřeby kontaktu s účastnicemi seminářů. V žádném případě
je neposkytujeme třetím stranám.